Відповідно до статті 9 Закону про захист прав споживачів, покупець має право протягом 14 днів повернути товар, який не був у використанні та зберіг свій товарний вигляд, включно з пломбами та ярликами.
Незалежно від обраного способу доставки, у момент отримання замовлення його слід оглянути. Перевірте цілісність товару, комплектацію та наявність гарантійного талону. Якщо ви помітили будь-який дефект у момент огляду, повідомте про це кур'єра, працівника транспортної компанії або нашого співробітника – залежно від обраного способу доставки. Якщо ж невідповідність товару з'ясувалася вже після покупки, ви можете оформити повернення або обміняти його на аналогічне протягом 14 днів з моменту отримання.
Повернення або обмін товару
- Зверніться до нас протягом 14 днів з моменту покупки за телефонами (096) 681-24-42, (050) 413-63-73 або на email info@ogonek.com.ua
- Збережені:
- Товарний вигляд виробу без слідів використання (не битий, без подряпин, слідів монтажу)
- Оригінальне пакування, всі ярлики та пломби
- Гарантійний талон та чек із нашого магазину, який ви отримали разом із покупкою
Товар, який перебував у використанні та/або не зберіг свої споживчі якості, поверненню не підлягає (крім гарантійних випадків).
- Вибрати зручний тип доставки товару:
- Магазин ogonek.com.ua: м. Київ, вул. Бориспільська, 9
- Транспортною компанією Нова Пошта: вантажне відділення №300 (м. Київ, вул. Бориспільська, 9)
У випадку повернення технічно складного виробу, наприклад: котлів опалення, теплових насосів, різних видів автоматики і т.д., знадобиться технічна експертиза близько 3-4 днів, для підтвердження того, що виріб не використовувався та не втратив свого товарного вигляду.
Повернення товару по гарантії
- Зателефонуйте нам, щоб попередити про намір повернути товар по гарантії.
- Ознайомтеся з гарантійним талоном, оскільки кожен виробник має свої особливості в процедурі підтвердження гарантійного випадку.
- Якщо виникли питання, наші спеціалісти готові допомогти.
- Зверніться до сервісного центру виробника для підтвердження наявності заводського браку та неможливості ремонту товару.
Необхідні документи:
- Оригінал чека з магазину.
- Гарантійний талон.
- Акт від сервісного центру виробника, який підтверджує заводський брак або неможливість ремонту.
Повернення коштів
Повернемо гроші протягом 7 робочих днів на карту:
- після звернення
- проходження експертизи для технічно складних виробів
- отримання акту від сервісного центру, який підтверджує заводський брак або неможливість ремонту.
Повернення коштів на карту, яку ви вкажете в зверненні.
Індивідуальні замовлення
Товари, виготовлені на індивідуальне замовлення або зібрані з окремих компонентів, поверненню та обміну не підлягають.
Умови за яких ми оплачуємо пересилання товару:
- помилково надісланий не той товар
- заводський брак
В інших випадках транспортування здійснюється за рахунок покупця.
У випадку виникнення будь-яких питань
- Email: info@ogonek.com.ua
- Телефон: (096) 681-24-42, (050) 413-63-73