чат

Відповідно до статті 9 Закону про захист прав споживачів, покупець має право протягом 14 днів повернути товар, який не був у використанні та зберіг свій товарний вигляд, включно з пломбами та ярликами.

Незалежно від обраного способу доставки, у момент отримання замовлення його слід оглянути. Перевірте цілісність товару, комплектацію та наявність гарантійного талону. Якщо ви помітили будь-який дефект у момент огляду, повідомте про це кур'єра, працівника транспортної компанії або нашого співробітника – залежно від обраного способу доставки. Якщо ж невідповідність товару з'ясувалася вже після покупки, ви можете оформити повернення або обміняти його на аналогічне протягом 14 днів з моменту отримання.

Повернення або обмін товару

  • Зверніться до нас протягом 14 днів з моменту покупки за телефонами (096) 681-24-42, (050) 413-63-73 або на email info@ogonek.com.ua
  • Збережені:
    • Товарний вигляд виробу без слідів використання (не битий, без подряпин, слідів монтажу)
    • Оригінальне пакування, всі ярлики та пломби
    • Гарантійний талон та чек із нашого магазину, який ви отримали разом із покупкою

Товар, який перебував у використанні та/або не зберіг свої споживчі якості, поверненню не підлягає (крім гарантійних випадків).

  • Вибрати зручний тип доставки товару:
    • Магазин ogonek.com.ua: м. Київ, вул. Бориспільська, 9
    • Транспортною компанією Нова Пошта: вантажне відділення №300 (м. Київ, вул. Бориспільська, 9)

У випадку повернення технічно складного виробу, наприклад: котлів опалення, теплових насосів, різних видів автоматики і т.д., знадобиться технічна експертиза близько 3-4 днів, для підтвердження того, що виріб не використовувався та не втратив свого товарного вигляду.

Повернення товару по гарантії

  1. Зателефонуйте нам, щоб попередити про намір повернути товар по гарантії.
  2. Ознайомтеся з гарантійним талоном, оскільки кожен виробник має свої особливості в процедурі підтвердження гарантійного випадку.
    • Якщо виникли питання, наші спеціалісти готові допомогти.
  3. Зверніться до сервісного центру виробника для підтвердження наявності заводського браку та неможливості ремонту товару.

Необхідні документи:

  • Оригінал чека з магазину.
  • Гарантійний талон.
  • Акт від сервісного центру виробника, який підтверджує заводський брак або неможливість ремонту.

Повернення коштів

Повернемо гроші протягом 7 робочих днів на карту:

  • після звернення
  • проходження експертизи для технічно складних виробів
  • отримання акту від сервісного центру, який підтверджує заводський брак або неможливість ремонту.

Повернення коштів на карту, яку ви вкажете в зверненні.

Індивідуальні замовлення

Товари, виготовлені на індивідуальне замовлення або зібрані з окремих компонентів, поверненню та обміну не підлягають.

Умови за яких ми оплачуємо пересилання товару:

  • помилково надісланий не той товар
  • заводський брак

В інших випадках транспортування здійснюється за рахунок покупця.

У випадку виникнення будь-яких питань

  • Email: info@ogonek.com.ua
  • Телефон: (096) 681-24-42, (050) 413-63-73

Наш магазин