На товари в магазині «Ogonek.com.ua» надається гарантія, яка підтверджує відсутність заводських дефектів.

Гарантія надається на строк від 2-х тижнів до 120 місяців в залежності від наданої гарантії виробника.

Строк гарантії вказано в паспорті кожного товару або на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов’язань є гарантійний талон виробника, чек або накладна з датою та печаткою продавця.

!!! Ви маєте зберігати цю документацію на протязі всього гарантійного сроку.

Гарантійне обслуговування здійснюють сервісні центри виробників, контактні дані яких ви можете знайти в гарантійних талонах.

Ви маєте можливість обміняти або повернути товар на протязі 14 днів з моменту покупки.

У відповідності до статті 9-ї «Закону про Захист Прав Споживачів» у покупця є законне право на протязі 14-ти днів після придбання повертнути товар, який не використовувався, зі зберіганням гарантійних пломб, ярликів, товарного виду та характеристик виробу.

Звертаємо Вашу увагу, що ці правила діють тільки на абсолютно новий (у полному робочому стані) виріб та тільки у рамках 14-ти днів після придбання.

Якщо йде повернення технічно складного виробу, наприклад: котлів опалення, теплових насосів, різних видів автоматики и т.п., знадобиться технічна експертиза близько 3-4 днів, ціль якої – повне підтвердження того, що виріб не використовувався та не втратив свого товарного вигляду поки був у покупця.

Для повернення товару необхідно звернутись за адресою: м. Київ, Бориспільська, 9 або за контактним телефоном.

У випадку індивідуального замовлення або складання обладнання, товар поверненню та заміні не підлягає. Перед оформленням обладнання на замовлення менеджер обов’язково повідомить про це покупця, щоб запобігти можливих розбіжностей в майбутньому.

Повернення або обмін не проводиться в наступних випадках:

-Виріб пошкоджено або модифіковано

-Товари мають сліди використання

-Замовлення, які зроблені індивідуально

-Пройшло більш ніж 14 днів з моменту продажу товару

При поверненні товару ми повернемо гроші в день повернення або при вітсутності грошей в касі не пізніше ніж за 7 днів.

Якщо товар був зламаний на протязі гарантійного сроку?

У відповідності до статті 8-ї «Закону про Захист Прав Споживачів», якщо на протязі гарантійного сроку у товарі було виявлено дефект, покупцю усувають дані несправності безкоштовно.

Відповідно, якщо виріб було зламано під час використання, він проходить процедуру перевірки в сервісному центрі для виявлення винуватця несправності – або з вини виробника або замовника.

Якщо поломка трапилась з вини виробника, то даний виріб підлягає безкоштовному гарантійному ремонту. Зазвичай, термін виконання ремонту не больш ніж 14-ть днів. В окремих випадках треба на тиждень-два більше часу, тому що все залежить від наявності необхідних деталей або їх замовлення у виробника.

Якщо сервісні працівники знаходять ознаки ушкоджень механічного типу, зняття пломб, сліди різної рідини в електричній частині, використання низькоякісного палива, порушення норм встановлення та обслуговування обладнання, то в такому випадку товар буде знято з гарантійного обслуговування. Ремонт виконується тільки за гроші покупця.

Повернення товару з різних регіонів України:

Якщо ви мешкаєте в регіоні де немає представництва нашого магазину, маєте можливість відправити товар за допомогою служби доставки. Якщо не порушено товарний вигляд та пакування, ми обміняємо його вам або повернемо гроші.

Повернення та обмін товарів здійснюється за рахунок покупця на протязі 14 днів з моменту продажу при умові зберігання товарного вигляду , пакування та наявності документів, підтверджуючих покупку.

Відгуки