У нас лише якісна та офіційно вироблена чи імпортована продукція. Гарантія надається на строк від 2-х тижнів до 120 місяців в залежності від наданої гарантії виробника.Термін гарантії вказано в описі відповідного товару та паспорті товару.
Підтвердженням гарантійних зобов’язань є гарантійний талон виробника, чек або накладна з датою та печаткою продавця. Ви маєте зберігати цю документацію протягом всього гарантійного терміну. Гарантійний термін товару залежить від умов кожного бренду і відзначений в інформації гарантійного талона.
Гарантійне обслуговування здійснюють сервісні центри виробників, контактні дані яких ви можете знайти в гарантійних талонах.
Ви маєте можливість обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки.
Відповідно до статті 9 Закону про захист прав споживачів, покупець має право протягом 14 днів повернути товар, який не був у використанні та зберіг свій товарний вигляд, включно з пломбами та ярликами.
Незалежно від обраного способу доставки, у момент отримання замовлення його слід оглянути. Перевірте цілісність товару, комплектацію та наявність гарантійного талону. Якщо ви помітили будь-який дефект у момент огляду, повідомте про це кур'єра, працівника транспортної компанії або нашого співробітника – залежно від обраного способу доставки. Якщо ж невідповідність товару з'ясувалася вже після покупки, ви можете оформити повернення або обміняти його на аналогічне протягом 14 днів з моменту отримання.
У випадку повернення технічно складного виробу, наприклад: котлів опалення, теплових насосів, різних видів автоматики і т.д., знадобиться технічна експертиза близько 3-4 днів, для підтвердження того, що виріб не використовувався та не втратив свого товарного вигляду поки був у покупця.
Для повернення товару необхідно звернутись за адресою: м. Київ, вул. Бориспільська, 9 або за контактним телефоном.
Індивідуальні замовлення
Товари, виготовлені на індивідуальне замовлення або зібрані з окремих компонентів, поверненню та обміну не підлягають.
Повернення або обмін не проводиться в наступних випадках:
-Виріб пошкоджено або модифіковано
-Товари мають сліди використання
-Замовлення, які зроблені індивідуально
-Минуло більш ніж 14 днів з моменту отримання товару
Повернемо гроші протягом 7 робочих днів. Після звернення або після проходження експертизи.
Якщо товар був зламаний протягом гарантійного терміну?
У відповідності до статті 8-ї «Закону про Захист Прав Споживачів», якщо протягом гарантійного терміну у товарі було виявлено дефект, покупцю усувають дані несправності безкоштовно.
Відповідно, якщо виріб було зламано під час використання, він проходить процедуру перевірки в сервісному центрі для виявлення причини поломки.
Якщо поломка трапилась з вини виробника, то даний виріб підлягає безкоштовному гарантійному ремонту. Зазвичай, термін виконання ремонту не більш ніж 14 днів. В окремих випадках може займати до 30 днів. Якщо сервісні працівники знаходять ознаки ушкоджень механічного типу, зняття пломб, сліди різної рідини в електричній частині, використання низькоякісного палива, порушення норм встановлення та обслуговування обладнання, то в такому випадку товар буде знято з гарантійного обслуговування.
Повернення товару з різних регіонів України:
Якщо ви мешкаєте в регіоні, де немає представництва нашого магазину, ви можете повернути товар протягом 14 днів з моменту отримання.
Умови за яких ми оплачуємо пересилання товару:
-Вам помилково надіслали не той товар
-Є заводський брак
В інших випадках транспортування здійснюється за рахунок покупця.
Для повернення необхідно зберегти товарний вигляд, гарантійний талон, пакування та документи, що підтверджують покупку.
Індивідуальні замовлення поверненню не підлягають.
У випадку виникнення будь-яких питань звертайтесь на електронну пошту info@ogonek.com.ua або за телефонами (096) 681-24-42, (050) 413-63-73.